Υπόγεια περιπέτεια
Ο Κάιον, η Κιάρα, ο Μπάνγκα, η Τίφου και η Ζούρι πρέπει να ταξιδέψουν υπόγεια, μέσα στις σήραγγες των άαρντβαρκ, για να γλιτώσουν από μια πυρκαγιά.