Πολυάννα
Η Πολυάννα είναι ένα ορφανό κορίτσι που γεμίζει φως τις ζωές όλων όσων συναντά. Όμως η θεία της δεν εκτιμά τη γεμάτη αισιοδοξία ανιψιά της, μέχρι που κινδυνεύει να τη χάσει.
Η Χέιλι Μιλς κέρδισε ειδικό βραβείο Όσκαρ υποδυόμενη την Πολυάννα σε αυτήν τη διαχρονική απεικόνιση της Disney μιας μικρής πόλης των ΗΠΑ. Εδώ ζει η Πολυάννα, το ορφανό που φωτίζει τις ζωές όλων όσων συναντά. Η θεία της η Πόλι όμως (Τζέιν Γουάιμαν) είναι πολύ απασχολημένη με το φαίνεσθαι, τον καθωσπρεπισμό και την τοπική πολιτική για να εκτιμήσει την ανιψιά της. Μόνο όταν η πόλη κινδυνεύει να χάσει το «Χαρωπό Κορίτσι» της, η θεία Πόλι συνειδητοποιεί τη δύναμη της αγάπης και της ανεμελιάς. Μια ιστορία γεμάτη διασκέδαση, γέλιο και δάκρυα. Η Πολυάννα θα συγκινήσει όλη σας την οικογένεια και θα σας αποδείξει ότι η τέχνη της αισιοδοξίας είναι τόσο υπέροχη σήμερα όσο ήταν και στις αρχές του αιώνα!