PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
Μια πωλήτρια κερωμένων υφασμάτων μάς δείχνει διάφορα είδη υφασμάτων και εξηγεί τα γλαφυρά ονόματά τους και την κοινωνική σημασία τους. Τα σχέδια αυτών των ρούχων, που είναι πολύ διαδεδομένα στη Δυτική Αφρική, τυπώνονται στο ύφασμα με τη χρήση λιωμένου κεριού.