Δέχομαι, Δεν Δέχομαι
Η παρέα «παντρεύεται» για μια εργασία του μαθήματος Κοινωνιολογίας. Η Λίζι «παντρεύεται» τον Γκόρντο, αλλά ζηλεύει πολύ τη Μιράντα που «παντρεύτηκε» τον Ίθαν Κραφτ, για να δώσει σημασία στον «σύζυγό» της.