Blindsided
Η Αθηνά και το 118 σπεύδουν να σώσουν ζωές όταν ένας μεθυσμένος οδηγός προκαλεί θανατηφόρα καραμπόλα στον αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ, η Μάντι γεννάει, ενώ η Χεν και η Κάρεν ετοιμάζουν συντετριμμένες τη θετή τους κόρη τη Νία για την επανένωσή της με τη βιολογική της μητέρα.