Δωμάτιο με Θέα
Η Κορντίλια ερωτεύεται ένα καταπληκτικό διαμέρισμα με ελεγχόμενο ενοίκιο, που αποδεικνύεται στοιχειωμένο. Ένας δαίμονας έρχεται για να εισπράξει χρωστούμενα από τον Ντόιλ.
Όσο ο Ντόιλ αντιμετωπίζει έναν δαίμονα που ήρθε να εισπράξει τα χρωστούμενα, η Κορντίλια και ένα φάντασμα τσακώνονται για το ποιος θα μείνει σε ένα καταπληκτικό διαμέρισμα με ελεγχόμενο ενοίκιο.