Rain Catcher
Νεόφερτος στην πόλη, ο νεαρός φωτογράφος Βροχοσυλλέκτης απαθανατίζει την απόκοσμη ομορφιά του Μπάρμπικαν Εστέιτ στο Λονδίνο. Γρήγορα παρατηρεί τον ίδιο απειλητικό άντρα να εμφανίζεται σε όλες τις φωτογραφίες του. Είτε ανακατεμένος στο πλήθος είτε κοιτάζοντας από παράθυρα κάπου μακριά, αυτή η μορφή πάντα καρφώνει επίμονα την κάμερα. Στην έρευνά του, ο Βροχοσυλλέκτης ανακαλύπτει την αλήθεια που θα ανατρέψει την πραγματικότητά του και θα αλλάξει τη ζωή του για πάντα.