Ραλφ: Η επόμενη πίστα: αγωνιστικό Σούγκαρ Ρας
Η οικογένεια Κουρζάβα ανεβάζει στροφές όταν, μαζί με την Άμπερ, φτιάχνουν μια κατασκευή εμπνευσμένη από την ταινία Ραλφ: η Επόμενη Πίστα. Η κατασκευή απαιτεί συγκέντρωση και προσοχή στη λεπτομέρεια, γιατί έχει πολλά εξαρτήματα. Αν τα καταφέρουν, όμως, αυτή η κατασκευή θα τους γλυκάνει!