Να με θυμάσαι
Μια γυναίκα από το παρελθόν του Κούπερ επισκέπτεται το ιατρείο. Μια έγκυος γυναίκα βιώνει σοβαρή απώλεια μνήμης μετά από αυτοκινητιστικό ατύχημα. Η Βάιολετ και ο Σέλντον μαλώνουν.
Ο Κούπερ δέχεται την έκπληξη της ζωής του όταν μια γυναίκα από το παρελθόν του φτάνει στο ιατρείο. Η Άντισον συμβουλεύει την ασθενή της, Τζόντι, η οποία είναι οκτώμισι μηνών έγκυος και υποφέρει από σοβαρή απώλεια μνήμης μετά από ένα τραυματικό αυτοκινητιστικό ατύχημα. Ο Σέλντον και η Βάιολετ συγκρούονται όταν ο ασθενής τους, ο σύζυγος της Τζόντι, Ζακ, σκέφτεται να αφήσει τη γυναίκα του και να πάρει το μωρό μαζί του.