Ritratti Di Surf
Το Ritratti Di Surf εξερευνά την ιταλική κουλτούρα σερφ μέσα από συνεντεύξεις με σέρφερ, δημιουργούς σανίδων και καλλιτέχνες. Καταγράφει το πάθος και τις περιπέτειές τους στην αναζήτηση κυμάτων σε όλη την Ιταλία και πιο πέρα. Γυρισμένο σε φιλμ 16 χιλιοστών από τους δημιουργούς του Onde Nostre, είναι μια συναρπαστική αναπαράσταση της σκηνής του σερφ στην Ιταλία.