Ημερολόγιο Δρόμου: Bruce Springsteen and The E Street Band
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και οι E Street Band προσφέρουν μια διεξοδική ματιά όπως ποτέ άλλοτε στη δημιουργία των θρυλικών τους ζωντανών εμφανίσεων, καθώς και πλάνα από τις πρόβες του συγκροτήματος, στιγμές από τα παρασκήνια, σπάνιο αρχειακό υλικό και προσωπικές σκέψεις από τον ίδιο τον Μπρους Σπρίνγκστιν.