Σαλούντος Αμίγκος
Το «Σαλούντος Αμίγκος» είναι ένα πολύχρωμο καλειδοσκόπιο τέχνης, περιπέτειας και μουσικής σε ρυθμό σάμπα που ξεσηκώνει. Οι διεθνείς συνταξιδιώτες σας δεν είναι άλλοι από τους διάσημους αστείους φίλους, τον Ντόναλντ Ντακ και τον Γκούφυ.
Ένα ιδιόρρυθμο μείγμα ζωντανής δράσης και κινουμένων σχεδίων, το «Σαλούντος Αμίγκος» είναι ένα πολύχρωμο καλειδοσκόπιο τέχνης, περιπέτειας και μουσικής σε ρυθμό σάμπα που ξεσηκώνει. Από τις ψηλές κορυφές των Άνδεων και τις πεδιάδες της Αργεντινής μέχρι τα αξιοθέατα και τους ήχους του Ρίο ντε Τζανέιρο, οι διεθνείς συνταξιδιώτες σας δεν είναι άλλοι από τους διάσημους αστείους φίλους, τον Ντόναλντ Ντακ και τον Γκούφυ. Συνεχίζουν να εκπέμπουν τη ζωντάνια τους, καθώς ο Ντόναλντ συναντά ένα πεισματάρικο λάμα, και ο «Ελ Γκάουτσο» Γκούφυ δοκιμάζει τον καουμπόικο τρόπο ζωής... στο στιλ της Λατινικής Αμερικής.