Saving Grace
Η Γκρέις και ο Τζαντ παλεύουν για τη ζωή τους μετά το φρικτό αυτοκινητιστικό δυστύχημα, ενώ αναδρομές στο παρελθόν δείχνουν πώς μια τραγωδία της παιδικής ηλικίας οδήγησε στη γνωριμία του Τζαντ και της Γκρέις και πώς τελικά ερωτεύτηκαν ο ένας τον άλλον.