Κρυφό Φορτίο
Όταν μια αποστολή ρουτίνας ανεφοδιασμού πάει στραβά, το πλήρωμα του Γκοστ βρίσκεται να μεταφέρει έναν σημαντικό ηγέτη των επαναστατών σε όλο τον γαλαξία, με τα αυτοκρατορικά πολεμικά πλοία να τους καταδιώκουν.