Secrets & Lies
Τρεις μήνες έχουν περάσει, η Σταρ επιστρέφει σπίτι μετά την περιοδεία και μαθαίνουμε επιτέλους τι συνέβη στην Άλεξ και τη Σιμόν. Η αντιπαλότητα ανάμεσα στην Καρλότα και την Κάσι, τις δύο αδελφές, συνεχίζεται, με τις δυο τους να έρχονται στα χέρια μετά το μεγάλο λάθος της Κάσι, ενώ η Κριστίν βρίσκεται στη μέση.
Τρεις μήνες έχουν περάσει, η Σταρ επιστρέφει σπίτι μετά την τουρνέ και μαθαίνουμε επιτέλους τι συνέβη στην Άλεξ και τη Σιμόν. Η αντιπαλότητα ανάμεσα στην Καρλότα και την Κάσι, τις δύο αδελφές, συνεχίζεται, με τις δυο τους να έρχονται στα χέρια μετά το μεγάλο λάθος της Κάσι, ενώ η Κριστίν βρίσκεται στη μέση. Όταν η Καρλότα βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, το μέλλον και η ισχύς της Midtown Sound δοκιμάζεται από τον Ματέο Φερέρα, ενώ μια σημαντική ανακοίνωση από τη Σταρ αφήνει πολλά αναπάντητα ερωτήματα.