Το Σπίτι του Διαβόλου
Μετά τον θάνατο των πιο έμπιστων συμβούλων του, ο Μάικλ αναζητά ένα όραμα για να βρει τη θέση του στον κόσμο. Μια ομάδα ακολούθων πιστών στον ανίερο πατέρα του τον οδηγούν προς το πεπρωμένο του.