Σημάδια
Καθώς κάνει τα επόμενά της βήματα στο δημιουργικό της ταξίδι, η Λίντσεϊ ψάχνει να βρει απαντήσεις σε ένα επίμαχο ζήτημα, ενώ ο Μιγκέλ έρχεται αντιμέτωπος με μια ακατόρθωτη δοκιμασία.