Άγχος Αποχωρισμού
Σχεδόν δύο χρόνια μετά την επίθεση στην Πρεσβεία στο Ισλαμαμπάντ, η Κάρι χτίζει μια νέα ζωή στο Βερολίνο. Όμως, η γαλήνη της απειλείται όταν ένα αίτημα από το αφεντικό της την αναγκάζει να επιστρέψει στον επικίνδυνο κόσμο που άφησε πίσω της.