El Diablo
Ο δημοτικός σύμβουλος Ρίτσμοντ υποπτεύεται μια διαρροή μέσα στην ομάδα του, που προκαλεί αναταραχή στην εκστρατεία του. Η Σάρα και ο Χόλντερ εντοπίζουν έναν πιθανό μάρτυρα της δολοφονίας και οδηγούνται σε έναν νέο ύποπτο. Η Μιτς κλείνεται στον εαυτό της, αναγκάζοντας τον Σταν να αναλάβει και τους δύο γονεϊκούς ρόλους, καθώς η οικογένειά του παλεύει να συνειδητοποιήσει την απώλεια της Ρόζι.
Δημοσιογράφοι πολιορκούν τον Ρίτσμοντ, ρωτώντας για τη σχέση του με το θύμα της δολοφονίας και γιατί βρέθηκε σε ένα από τα αυτοκίνητα της εκστρατείας του. Τους λέει ότι ο θάνατος της νεαρής δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική. Η Ρουθ Γιτάνες, μέλος του συμβουλίου, φτάνει στη συγκέντρωση και είναι έξαλλη που ο Ρίτσμοντ δεν της είπε για το κορίτσι και το γεγονός ότι κάποιος διέρρευσε την υποστήριξή της σε αυτόν στον Τύπο. Τον προειδοποιεί ότι μέχρι να τελειώσει ο Τύπος μαζί του, δεν θα τον παίρνει κανείς στα σοβαρά.