If Not Now, When?
Ο Ντέβον ανησυχεί, όταν αγνοούνται τα παράπονα μιας μητέρας μετά τον τοκετό της και ωθεί τον Μπελ να λάβει δραστικά μέτρα. Ο Κόνραντ πρέπει να πει στη Νικ τα νέα σχετικά με την επιδείνωση της κατάστασης της Τζέσι. Στο μεταξύ, ο Ράπτορ, η Μίνα και η Κιτ αναλαμβάνουν δράση, όταν μια μητέρα και ο γιος της μπαίνουν στο χειρουργείο με φρικτά τραύματα.