Σαϊκάριους
Καθώς η ομάδα κυνηγά έναν κακοποιό αγνώστων στοιχείων που κόβει νωτιαίους μυελούς, ανακαλύπτει ένα στοιχείο από την τελευταία της υπόθεση που οδηγεί σε ένα δίκτυο κατά συρροή δολοφoνιών. Για να ανακαλύψει πόσο μεγάλο είναι το δίκτυο αυτό, ο Ρόσι πρέπει να πείσει την απρόθυμη Γκαρσία να κάνει το μοναδικό πράγμα που δεν θέλει: να επιστρέψει στην ομάδα BAU.