Χαστουκίσματα 3: Χαστουκοραντεβού στη Σλαπμάρα
Σε μια προσπάθεια να δώσει ένα καταστροφικό τελευταίο χαστούκι στον Μπάρνι, ο Μάρσαλ εξηγεί πώς τελειοποίησε το χαστούκι των εκατομμυρίων ήλιων που εκρήγνυνται.