Murder Most Fowl
Ενώ ερευνούν τη δολοφονία ενός εργάτη του υπόγειου σιδηρόδρομου στο Σέντραλ Παρκ, ο Καστλ κα η Μπέκετ ανακαλύπτουν αναπάντεχα την απαγωγή ενός αγοριού.