Διαστημικά
Το δώρο γενεθλίων του Ράβι από τους γονείς του είναι ένα ταξίδι στο διάστημα, παρέα με τα υπόλοιπα παιδικά των Ρος και την Τζέσι. Το ταξίδι όμως παίρνει μια αναπάντεχη τροπή, όταν ο Ράβι τελικά δεν πάει.