Stealing Van Gogh
Ο Άντριου Γκράχαμ-Ντίξον έρχεται αντιμέτωπος με τον κόσμο της υψηλής τέχνης και του οργανωμένου εγκλήματος προκειμένου να αποκαλύψει την αληθινή ιστορία πίσω από τη μεγαλύτερη κλοπή έργων τέχνης του 21ου αιώνα.
Ο Άντριου Γκράχαμ-Ντίξον έρχεται αντιμέτωπος με τον κόσμο της υψηλής τέχνης και του οργανωμένου εγκλήματος προκειμένου να αποκαλύψει την αληθινή ιστορία πίσω από τη μεγαλύτερη κλοπή έργων τέχνης του 21ου αιώνα. Τον Δεκέμβριο του 2002, δύο ανεκτίμητοι και ιστορικής σημασίας πίνακες κλάπηκαν από το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ σε μια ξεδιάντροπη και παράτολμη ληστεία από έμπειρους επαγγελματίες κλέφτες. Όμως το τι απέγιναν τα αριστουργήματα και σε τι χρησιμεύουν στους εγκληματίες που δεν μπορούν ούτε να τα πουλήσουν ούτε να τα επιδείξουν παραμένει άγνωστο. Ο Άντριου ταξιδεύει σε όλη την Ευρώπη, αντιμετωπίζοντας τους κόσμους της υψηλής τέχνης και του μικροεγκλήματος, και συναντά αστυνομικούς, εισαγγελείς, και ειδικούς έργων τέχνης για να αποκαλύψει πώς ο κόσμος του βίαιου και οργανωμένου εγκλήματος αξιοποιεί τα κλεμμένα έργα τέχνης.