Sylvia
Μια οικογένεια ξεκινάει για μια εκδρομή με το αυτοκίνητο, το οποίο τα παιδιά έχουν ονομάσει «Σίλβια». Το φαινομενικά συνηθισμένο ταξίδι τους καταλήγει να είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.