Αγάπη
Ο Εντ Σίραν εξηγεί πώς σχεδίασε την ανέλιξή του, αποφασισμένος να χαράξει τον δρόμο του, κάτι που τον οδήγησε σε παγκόσμια επιτυχία. Μιλά για το πώς ερωτεύτηκε την παλιά του φίλη, την Τσέρι, και το πώς έγραψε το εμβληματικό του ερωτικό τραγούδι "Perfect" για εκείνη. Ενώ ο Εντ βρίσκεται στο ζενίθ των στόχων του, απρόσμενα γεγονότα φέρνουν ανατροπές. Η Τσέρι μαθαίνει μια είδηση που θα της αλλάξει τη ζωή, ενώ ο Εντ συνειδητοποιεί ότι τα σχέδια μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή.
Ο Εντ Σίραν εξηγεί τη σταθερή επαγγελματική στρατηγική που τον οδήγησε στην παγκόσμια επιτυχία του. Με αποκλειστικά βίντεο από τα χρόνια της εφηβείας του, ο Εντ περιγράφει πώς σχεδίασε την ανέλπιστη επιτυχία του. Όταν η μουσική βιομηχανία τον αγνόησε, άρχισε να παίζει σε φαινομενικά αταίριαστους χώρους, ώσπου η αποφασιστικότητά του τον έφερε σε επαφή με τον επιχειρηματία των ΜΜΕ Τζαμάλ Έντουαρντς, το 2010. Μαζί χρησιμοποίησαν το αναπτυσσόμενο διαδίκτυο για να βρουν το κοινό τους. Ο Εντ μιλά για το πώς έγραψε το εμβληματικό ερωτικό τραγούδι του, το "Perfect", που μιλά για την ερωτική του ιστορία με την παλιά του φίλη από το σχολείο και νυν σύζυγό του, την Τσέρι. Ο Εντ μοιάζει να έχει τα πάντα, μέχρι που η Τσέρι μαθαίνει μια είδηση που θα της αλλάξει τη ζωή και ο Εντ συνειδητοποιεί ξαφνικά ότι τα σχέδια μπορεί να αλλάξουν μέσα σε μια στιγμή και ότι ο ίδιος θα πρέπει να προσαρμοστεί.