Διάσωση στο Σπήλαιο της Ταϊλάνδης
Η διάσωση 12 αγοριών που παγιδεύτηκαν στο σπήλαιο Ταμ Λουάνγκ στην Ταϊλάνδη ήταν η πιο επικίνδυνη αποστολή διάσωσης με κατάδυση σε σπήλαιο όλων των εποχών. Έχοντας εξασφαλίσει μοναδική πρόσβαση, το Στα Βάθη των Ωκεανών διεξάγει την πρώτη τρισδιάστατη επισκόπηση ακριβείας στο εσωτερικό του σπηλαίου. Τα δεδομένα, σε συνδυασμό με την τεχνολογία γραφικών ηλεκτρονικού υπολογιστή, προσφέρουν την πρώτη απεικόνιση ακριβείας της παγίδευσης και της διάσωσης των αγοριών.