The A-Team
Σε αυτή τη συναρπαστική διαδρομή με πρωταγωνιστές τους Λίαμ Νίσον, Μπράντλεϊ Κούπερ και Κουίντον Τζάκσον, μια πρώην μονάδα Ειδικών Δυνάμεων πρέπει να αποδράσει από τη φυλακή στην πιο δύσκολη αποστολή τους μέχρι τώρα.
Περισσότερη δράση, περισσότερη περιπέτεια και περισσότερη υπεροψία στην εκτενή έκδοση του The A-Team, που περιλαμβάνει μια ακυκλοφόρητη έκδοση της ταινίας με εντυπωσιακό υλικό που δεν παρουσιάζεται στους κινηματογράφους! Ετοιμαστείτε για μια διαδρομή γεμάτη αδρεναλίνη με πρωταγωνιστές τους Λίαμ Νίσον, Μπράντλεϊ Κούπερ, Κουίντον Τζάκσον και Σάρλτο Κόπλεϊ. Καταδικασμένοι από στρατιωτικό δικαστήριο για ένα έγκλημα που δεν διέπραξαν, μια θαρραλέα ομάδα πρώην στρατιωτικών των Ειδικών Δυνάμεων πρέπει να χρησιμοποιήσει τα μοναδικά ταλέντα της για να αποδράσει από τη φυλακή για τη δυσκολότερη αποστολή της. Θα χρειαστεί θάρρος, συγχρονισμό και ένα οπλοστάσιο με εκρηκτικά. Μια δουλειά για την A-Team!