The Abyss
Η Έιμι σπεύδει να προστατεύσει τον Φρανκ, ο οποίος βρίσκεται ανυπεράσπιστος σε ένα νοσοκομείο. Ο Πίλγκριμ λαμβάνει κάποια συγκλονιστικά νέα και η Κάρεν Πέιτζ ζητάει μια χάρη.