The Beatles: Let It Be
Διαθέσιμη για πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια, η αυθεντική ταινία του 1970 του σκηνοθέτη Μάικλ Λίντσεϊ-Χογκ για τους Beatles. Κυκλοφόρησε πρώτη φορά τον Μάιο του 1970 εν μέσω της διάλυσης του συγκροτήματος και τώρα το «Let It Be» λαμβάνει τη θέση του στην ιστορία του γκρουπ.