Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ
Η Τζούντ Ντεντς, ο Μπίλ Νίγκι, η Μάγκι Σμιθ και ο Τόμ Γουίλκινσον πρωταγωνιστούν σε αυτή τη ζωντανή κωμωδία ως Βρετανοί συνταξιούχοι που μετακομίζουν σε έναν οίκο ευγηρίας στην Ινδία, όπου αποκτούν νέα όρεξη για ζωή.
Το εξωτικό Marigold Hotel ακολουθεί μια ομάδα Βρετανών συνταξιούχων που αποφασίζουν να «επενδύσουν» τη σύνταξή τους στη λιγότερο ακριβή και φαινομενικά εξωτική Ινδία. Δελεασμένοι από διαφημίσεις για το πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο Marigold και ενισχυμένοι με οράματα μιας ψυχαγωγικής ζωής, φτάνουν για να βρουν το παλάτι ως ένα κέλυφος του προηγούμενου εαυτού του. Αν και το νέο περιβάλλον είναι λιγότερο πολυτελές από όσο φαντάζονταν, μεταμορφώνονται για πάντα από τις κοινές τους εμπειρίες, ανακαλύπτοντας ότι η ζωή και η αγάπη μπορούν να ξεκινήσουν ξανά όταν αφήσεις το παρελθόν.