The Conversation
Ο Γουόλτερ προσλαμβάνεται από μια οικογένεια για να βρει έναν αγνοούμενο τον οποίο ψάχνει κι ένας πράκτορας του FBI. Την υπόθεση βοηθάνε οι αναμνήσεις του Λίο από τη νεκρή του οικογένεια.
Μια νεαρή κοπέλα ζητάει από τον Γουόλτερ να βρει τον πατέρα της που χάθηκε πρόσφατα. Αρχικά δεν ενδιαφέρεται, αλλά αναλαμβάνει την υπόθεση όταν ανακαλύπτει ότι ο άντρας είχε μιλήσει με κάποιον λίγο πριν τηλεφωνήσει στην οικογένειά του. Στο μεταξύ, ο Λίο είναι θλιμμένος γιατί πλησιάζουν πάλι τα γενέθλια της κόρης του, και για άλλη μια φορά σκέφτεται την εκδίκηση.