Σκοτεινές Δυνάμεις
Οι παραγωγοί του Stranger Things παρουσιάζουν μια ιστορία εμψύχωσης με εφήβους που έχουν μυστήριες ικανότητες κι ανακυρήσσονται απειλή από την κυβέρνηση και πρέπει να πολεμήσουν για τις ζωές τους και το μέλλον!
Οι παραγωγοί του Stranger Things παρουσιάζουν μια ιστορία εμψύχωσης με εφήβους οι οποίοι μυστηριωδώς αναπτύσουν νέες ικανότητες και ανακυρήσσονται απειλή από την κυβέρνηση. Η Ρούμπι, από τους πιο δυνατούς ανθρώπους που έχουν υπάρξει, συνεργάζεται με μια ομάδα εφήβων που το έχουν σκάσει από το σπίτι τους και ψάχνουν κι αυτοί καταφύγιο. Σύντομα, αυτή η νέα οικογένεια θα καταλάβει ότι απαιτείται συνολική δύναμη για να ανακτήσουν τον έλεγχο της μοίρας τους και να σώσουν τις μελλοντικές γενεές.