Ο Κόντι δεν έχει κάνει την εργασία του για πρώτη φορά στη ζωή του.
Ο Κόντι ξεχνάει να κάνει μια εργασία και έτσι λέει ψέματα στη Δεσποινίδα Τάτγουαïλερ. Το ψέμα βγαίνει εκτός ελέγχου και οδηγεί σε έναν πανικό σε όλο το σκάφος, ένα κυνήγι για έναν φανταστικό αλιγάτορα και μια ευκαιρία για τον Μάρκους να βοηθήσει. Παράλληλα, ο σύμβουλος του πλοίου κανονίζει μια αντισυμβατική άσκηση για να κάνει τον Ζακ και τον Μόζεμπι να αρχίσουν να ανέχονται και να καταλαβαίνουν ο ένας τον άλλον.