Ο Νίκου βρίσκει μια μηχανικό που χρειάζεται βοήθεια.
Ο Καζ και ο Νίκου βρίσκουν την Νένα, μια μηχανικό που χρειάζεται βοήθεια, αφού μόλις γλίτωσε από επίθεση του Πρώτου Τάγματος.