Ο Πατέρας
Οι γονείς της Έβα αρνούνται πως γνωρίζονται με τον Μούλκα, παρ' όλα αυτά η Έβα ανακαλύπτει στοιχεία που μαρτυρούν ότι πέρασε μέρος της παιδικής της ηλικίας στο Άουσβιτς. Στο δικαστήριο συνεχίζει κανονικά τη διερμηνεία, παρά το τεράστιο ψυχολογικό κόστος που υφίσταται ακούγοντας τις καταθέσεις των μαρτύρων. Παρά τις διαφωνίες, σκοπεύει να προχωρήσει στον αρραβώνα με τον Γιόργκεν. Λίγο αργότερα, ανακαλύπτει κάτι που επιβεβαιώνει τις υποψίες της σχετικά με την εξαπάτησή της απ' τους γονείς της.
Οι γονείς της Έβα, Ίντιτ και Λούντβιχ, αρνούνται πως γνωρίζουν τον Μούλκα. Ο κατηγορούμενος Βίλχελμ Μπόγκερ λέει στην οικογένειά του πως μπορεί να περάσει καιρός προτού αποφυλακιστεί. Η Ντιάνα επισκέπτεται τον Ιταλό εραστή της κι αποκαλύπτει στη μητέρα της πως είναι έγκυος, ενώ η Έβα δεν πιστεύει τους γονείς της αναφορικά με τον Μούλκα. Ο Γιόργκεν και η Έβα προσπαθούν να περάσουν χρόνο μαζί ως ζευγάρι, αλλά ο Γιόργκεν δεν μπορεί να κάνει σεξ. Η Έβα ανακαλύπτει μια παιδική ζωγραφιά στο σαλόνι, που μοιάζει με τους στρατώνες του Άουσβιτς. Προκειμένου ν' ανακαλύψει την αλήθεια, ψάχνει να δει αν το όνομα του πατέρα της συμπεριλαμβάνεται στους στρατιωτικούς που υπηρέτησαν στο Άουσβιτς. Το βρίσκει και ζητάει εξηγήσεις απ' τους γονείς και την αδερφή της σχετικά με τη διαμονή τους στο Άουσβιτς.