The Gift
Για να γιορτάσει τα ενδέκατα γενέθλιά του, ένα νεαρό αγόρι πηγαίνει σε ένα κατάστημα για να επιλέξει δώρο. Δεν περιμένει, όμως, ότι η επιλογή του θα αλλάξει τον κόσμο για πάντα.