Ο κόμβος
Επικίνδυνα μυστικά αποκρύπτονται από την ομάδα του Coulson και εκείνος προσπαθεί να σώσει τον Ward και τον Fitz όταν στέλνονται σε μια απόρρητη αποστολή επιπέδου 8, που μπορεί να καταλήξει σε τραγωδία.