Δημιουργώντας το Hawkeye
Παρακολουθήστε την εκλεκτή παρέα των Τζέρεμι Ρένερ, Χέιλι Στάινφελντ, Φλόρενς Πιου και Βίνσεντ Ντ' Ονόφριο να αποκαλύπτει τη διαδικασία σύλληψης και δημιουργίας του «Hawkeye» της Marvel Studios. Μάθετε από πρώτο χέρι τι χρειάστηκε για να γυριστούν επιτυχώς οι γεμάτες αγωνία σκηνές δράσης της σειράς και ανακαλύψτε το πώς εμβληματικοί χαρακτήρες από τις σελίδες των κόμικ της Marvel όπως η Κέιτ Μπίσοπ διασκευάστηκαν και ζωντάνεψαν στα πλαίσια της σειράς αυτής των έξι επεισοδίων.
Παρακολουθήστε την εκλεκτή παρέα των Τζέρεμι Ρένερ, Χέιλι Στάινφελντ, Φλόρενς Πιου και Βίνσεντ Ντ' Ονόφριο να αποκαλύπτει τη διαδικασία σύλληψης και δημιουργίας του «Hawkeye» της Marvel Studios. Ακούστε για το πώς το αρχικό πλάνο ήταν η δημιουργία μιας ταινίας μεγάλου μήκους, ώσπου φάνηκε καθαρά πως η ιστορία που ήθελαν να διηγηθούν οι δημιουργοί δεν μπορούσε να χωρέσει σε τόσο περιορισμένο χρόνο διάρκειας. Παρακολουθήστε τον Τζέρεμι Ρένερ να συζητά το πώς, αν και υποδύεται τον Κλιντ Μπάρτον στο κινηματογραφικό σύμπαν της Μάρβελ εδώ και δέκα χρόνια, η σειρά του έδωσε τη δυνατότητα να ανακαλύψει και να εξερευνήσει νέες διαστάσεις του χαρακτήρα. Μάθετε το πώς άλλοι εμβληματικοί χαρακτήρες από τις σελίδες των κόμικ της Marvel όπως η Κέιτ Μπίσοπ, ο Ξιφομάχος, οι Τράκσουτ Μάφια και ακόμη και ο Πίτσα Ντογκ, διασκευάστηκαν και ζωντάνεψαν στα πλαίσια της σειράς αυτής των έξι επεισοδίων. Ανακαλύψτε τα παρασκηνιακά μυστικά του «Rogers: The Musical» και τις τεράστιες προσπάθειες που ήταν απαραίτητες για να στηθούν τα ξεκαρδιστικά εμπνευσμένα χορευτικά νούμερα. Γνωρίστε την κωφή Άλακουα Κοξ, η οποία, παρά το γεγονός πως ήταν πρωτοεμφανιζόμενη, μας χάρισε μία εκπληκτική ερμηνεία ως μία από τις βασικές αντιπάλους της σεζόν, τη Μάια Λόπεζ. Επισκεφθείτε το πλατό του «Hawkeye» και μάθετε από πρώτο χέρι τι χρειάστηκε για να γυριστούν επιτυχώς οι γεμάτες αγωνία σκηνές δράσης της σειράς. Ανακαλύψτε, επίσης, τι ήταν αυτό που οδήγησε στην απρόσμενη συμπερίληψη του Κίνγκπιν από το Ντέαρντεβιλ, τον οποίο ενσαρκώνει ο Ντ' Ονόφριο. Όλα αυτά κι άλλα πολλά περιμένουν τους θεατές στο «ASSEMBLED: The Making of Hawkeye».