The Man in the Box
Ο Ματ και ο Φόγκι εμπλέκονται στα διασταυρούμενα πυρά της εκδίκησης του Τιμωρού. Η Κάρεν και ο Ματ αναζητούν την αλήθεια με πολύ διαφορετικούς τρόπους.
Ο Daredevil κανονίζει τη νοσοκομειακή περίθαλψη για τα παιδιά του πειράματος του Νόμπου. Η Ρέγιες αποκαλύπτει την αληθινή ιστορία πίσω από τη σφαγή στο καρουζέλ που προκάλεσε τον θάνατο των μελών της οικογένειας του Καστλ. Μια επίθεση στο γραφείο της Ρέγιες προκαλεί τον θάνατό της και τον τραυματισμό του Νέλσον. Ο Ματ επισκέπτεται τον Φισκ, αλλά αποτυγχάνει στην προσπάθειά του να τον εκβιάσει. Το διαμέρισμα της Πέιτζ δέχεται επίθεση και εκείνη σώζεται από τον Καστλ. Ο Ματ ετοιμάζεται να έρθει αντιμέτωπος με το Χέρι.