The Man Who Wanted to See It All
Το 1962 ο Χάιντς Στούκε (20) έφυγε από τη Γερμανία με το ποδήλατό του και μια σκηνή. Άφησε μια ζωή χωρίς μέλλον για να ακολουθήσει ένα μεγάλο όνειρο: να δει τα πάντα στον κόσμο. Το 1996 είχε επισκεφτεί όλες τις χώρες του κόσμου. 50 χρόνια μετά επιστρέφει.