Το Νέο Παραφυσικό
Όταν μια νέα οικογένεια μετακομίζει απέναντι, οι ΜακΓκί βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Ο Σκρατς αποφεύγει τα καθήκοντά του στον Κόσμο των Φαντασμάτων.