The Perfect Fit
Ο Πάτρικ ζει σε κέντρο παιδικής μέριμνας. Όταν βλέπει έναν παπαγάλο στον ζωολογικό κήπο, παθαίνει εμμονή μαζί του, κάτι που τον δυσκολεύει ακόμα περισσότερο να προσαρμοστεί και να βρει γονείς που να θέλουν να τον υιοθετήσουν.