The Simpsons: Η Ταινία
Όταν ο Χόμερ μολύνει κατά λάθος την παροχή νερού της πόλης, το Σπρίνγκφιλντ εγκλωβίζεται σε έναν τεράστιο θόλο του Οργανισμού Περιβαλλοντικής Προστασίας και οι Σίμπσον κηρύσσονται φυγάδες.