Το χαμόγελο
Μετά τα γεγονότα που ώθησαν την Κάρι να υποβληθεί σε θεραπεία, η αξιωματικός της υπόθεσης της CIA βρήκε ησυχία. Τα βήματα που έχει κάνει απειλούνται όταν εμφανίζεται βοήθεια από προηγούμενη ζωή της. Το νέο μέλος του Κογκρέσου, Νικ Μπρόντι, ανακαλύπτει ότι ο Αμπού Ναζίρ μπορεί να μην είναι ικανοποιημένος με τη μη βίαιη προσέγγισή του να επηρεάσει την αλλαγή.
Μήνες μετά τα δραματικά γεγονότα που ώθησαν την Κάρι να υποβληθεί σε Ηλεκτροσπασμοθεραπεία, η πρώην αξιωματικός της CIA βρήκε λίγη γαλήνη στην αγκαλιά της οικογένειάς της στα προάστια. Αλλά τα βήματα που έχει κάνει προς την ψυχική υγεία απειλούνται όταν μια βοήθεια από την προηγούμενη ζωή της εμφανίζεται και πάλι. Εντωμεταξύ, το νέο μέλος του Κογκρέσου, Νικ Μπρόντι, ανακαλύπτει ότι ο Αμπού Ναζίρ μπορεί να μην είναι ικανοποιημένος με τη μη βίαιη προσέγγισή του να επηρεάσει την αλλαγή στην αμερικανική εξωτερική πολιτική. Και η Ντέινα αφήνει ένα ζωτικό μυστικό να βγει προς τα έξω.