The Smortlybacks
Ένας οδηγός ελεφάντων και το κοπάδι του από αλλόκοτα παχύδερμα ζουν σε ένα οροπέδιο. Μαζί ξεκινούν ένα απίστευτο ταξίδι σε έναν παράξενο και πολύχρωμο κόσμο.