The Supremes at Earl's All-You-Can-Eat
Οι μια ζωή κολλητές φίλες Οντέτ, Κλαρίς και Μπάρμπαρα Τζιν, γνωστές ως "The Supremes", έχουν αποκτήσει άρρηκτους δεσμούς μετά από χρόνια αντιμετώπισης των δυσκολιών της ζωής. Τώρα, απέναντι σε νέες σπαραξικάρδιες καταστάσεις, το τρίο θα δοκιμαστεί, καθώς αντιμετωπίζει τις μεγαλύτερες δυσκολίες που έχει γνωρίσει.