The Whistleblower
Με την κατάχρηση του OxyContin να εξαπλώνεται σε όλη τη χώρα, η Μπρίτζετ στρέφεται ενάντια στην Purdue ενώ ο Ρικ και ο Ράντι ψάχνουν να βρουν έναν πληροφοριοδότη μέσα στην Purdue για να δέσοουν την υπόθεση.