The Winner Takes It All
Ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τις συνέπειες του θανάτου του Χάντερ, η Σταρ κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει ημερομηνία κυκλοφορίας για το άλμπουμ του συγκροτήματος. Η Σιμόν πιέζεται συναισθηματικά, παλεύοντας με τον εκφοβισμό, ενώ η Αλεξάνδρα πηγαίνει να ζήσει με τον Ντέρεκ παρά τις δυσκολίες που έχουν βιώσει μαζί.
Ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τις συνέπειες του θανάτου του Χάντερ, η Σταρ κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει ημερομηνία κυκλοφορίας για το άλμπουμ του συγκροτήματος. Η Σιμόν πιέζεται συναισθηματικά, παλεύοντας με τον εκφοβισμό, ενώ η Αλεξάνδρα πηγαίνει να ζήσει με τον Ντέρεκ παρά τις δυσκολίες που έχουν βιώσει μαζί. Εντωμεταξύ, η Καρλότα έρχεται αντιμέτωπη με δύσκολες αποφάσεις όσον αφορά στο μάνατζμεντ του συγκροτήματος, προκαλώντας σύγκρουση μεταξύ των κόσμων της ΣΤΑΡ και της ΕΜΠΑΪΡ, όταν ζητά τη συμβουλή του Τζαμάλ Λίον.